موزیک ویدیو برادران لیلا از رادیو جوان و نکات کثیف آن | بورگ پردیس (2024)

بعد از دو روز از پخش آهنگ جدید ساسی مانکن امروز موزیک ویدیو برادران لیلا از طرف رادیو جوان رونمایی شد. کلیپ موزیک موضوعات رو گسترده تر ارایه میکند و تکمیل کننده خود آهنگ بود. از ابتدای کلیپ کذایی موضوع فیلم مشخص بود و تماما شامل ارجاعات به موضوعات روز یکسال قبل بود که در ادامه بیشتر توضیح میدهم. در هر حال یک فیلم و کلیپ سرتاپا حال به هم زن ضد ایرانی و ارزش های انسانی در این کلیپ حدودا ۵ دقیقه ای به نمایش گذاشته شده است.

آهنگ جدید ساسی مانکن ۱۴۰۲

موزیک ویدیو برادران لیلا

در ابتدا دختری به سمت پیرمردی می دود و پیرمرد توصیه میکند که درسهایتان را بخوانید و سراع اینستاگرام نروید که اشاره به کلیپ موزیک ویدئوی دکتر که در اون به دانش اموزان توصیه میکرد که اول اینستا باز کنید بعد بخوابید. دخترک می پرسد که قصه بگوید و پیرمرد از کتابی که در دستش است به برادران لیلا اشاره میکند و در سوال دختر در مورد اینکه لیلا کیست به فکر فرو می رود. در شات بعدی دکور عوض میشود و در ابتدا شخصی با فریاد اعلام میکند که سلطان برگشته است. این سکانس دقیقا برگرفته از فیلم دیکتاتور است. دقیقا همان شتر و همان معترضان. بصورت غیر مستقیم به حکومت ایران اشاره میکند که مثلا شما دیکتاتور هستید. اما ما باید زن و زندگی قبلی ساسی مانکن را با یک بچه (بی پدر) در لندن فراموش کنیم و جزو اشتباهات انسانی درنظر بگیریم!!!!!!!

The Dictator film

در فیلم دیکتاتور که از آن در موزیک ویدیو برادران لیلا از رادیو جوان الهام گرفته شده است : علاءالدین دیکتاتوری تمام عیار در کشور کوچک وادیا در شمال آفریقا می‌باشد. خانواده او به مدت چهل سال حاکم مطلق این کشور بوده‌اند. خود علاءالدین از هفت سالگی پس از مرگ پدرش جانشین او شد و کشور را به صورتی کاملاً استبدادی اداره می‌کند، وی حتی با خودکامگی مسابقات المپیک را نیز در وادیا برگزار می‌کند. در زندگی شخصی نیز وی ابایی از ولخرجی و ریخت و پاش ندارد. همچنین یکی از نقاط قابل توجه در مورد او داشتن محافظان زن زیبارو و باکره می‌باشد. او در تلاش برای ساخت موشک‌ است در حالی که کشورهای مختلف از این موضوع هراسناک هستند؛

وی پس از مدتی مذاکره با عده‌ای از خبرنگاران و سیاستمداران برای شرکت در اجلاس سران کشورها و سخنرانی دربارهٔ اهداف هسته‌ای به سازمان ملل در نیویورک می‌رود. در نیویورک پیش از ارایه سخنرانی شبانه از هتل محل اقامتش توسط افراد زیردست مشاور خودش ربوده می‌شود؛ اما به نحوی موفق به فرار از دست ربایندگانش می‌شود؛ ولی به دلیل آنکه ربایندگان ریش پرپشتش را تراشیده‌اند موفق به شناساندن خود و بازگشت به محل اقامتش نمی‌شود. سرانجام توسط یکی از افراد به نام نضال که قبلاً در حکومت او نقش مهمی در پیشبرد اهداف هسته‌ای داشته ولی هم‌اکنون از کشور گریخته و در نیویورک زندگی می‌کند به محل اقامتش بازمی‌گردد و با ریشی که از جسد یک مرده (مورگان فریمن) دزدیده شده، موفق به فریب افراد محافظش می‌شود. وی سخنرانی آتشینی در نیویورک در مدح دیکتاتوری ارایه می‌دهد. همزمان با این اقدامات وی به زنی به نام زویی که در زمان آوارگیش در نیویورک کمکش نموده دل می‌بندد و با او ازدواج می‌کند. در بازگشت به کشورش اما وی متحول شده و هوادار دموکراسی می‌شود. وی شروع به اصلاحات ساختاری نموده و یک سال بعد انتخابات برگزار می‌کند و….

توهین به ارزش ها و اعتقادات برخی از انسان ها در موزیک ویدیو برادران لیلا ساسی مانکن

در شات دیگری سه نفر را با ریش و یقه بسته نمایش می گذارد که قطعا منظورش افراد مذهبی است که اعتقادات خودشان را دارند. با حالتی تمسخر آمیز آنها را ادم های دو رو نمایش می دهد که در ظاهر با بی حجابی مشکل دارند و لی از باطن تمایلات انها را به بی حجابی آشکار می کند و بعد از آنکه خواننده (ساسی مانکن) بعنوان پادشاه کذایی با درباریان و محافظان زن خود گفت و گو میکند و آرزوی شهوانی را در لفظ شعر به کار می گبرد آن سه فرد مذهبی هم با گفتن جمله (آمین یا رب العالمین) تمایل خود را نشان می دهد.

مطمتنا” این تیکه از ترانه به زودی و حداقل تا یکسال دیگر تیکه کلام های جوانان و نونهالان کشور خواهد شد و در پارتی ها و جمع های خودمانی و میهمانی های آنچنانی با آرزوهای شهوانی و لفظ آمین یا رب العالمین افراد مذهبی مورد تمسخر قرار خواهد گرفت. چیزی که هدف اصلی این موزیک ویدئو ی تازه ساخته شده از گروه آقای صدا ابی و پسرش و دست اندر کاران اسرائیلی آنها ست.

اوراتیک بودن و محتوای جنسی موزیک ویدیو برادران لیلا از رادیو جوان برای گمراهی کوکان جامعه

در یک پلان ساسی مانکن یا همان پادشاه در کلیپ جدید رادیوجوان با یکی از درباریان زن با لباس سبز رنگ که در سمت چپ او ایستاده است خوش و بشی میکند. اما نکته قابل تامل بزغاله کوچکی است که در بغل ساسی مانکن قراردارد. این سکانس بطور غیر مستقیم جنسی بودن این ویدیو کلیپ را عیان میکند. این قسمت از ویدئو کلیپ آهنگ جدید ساسی مانکن به بخشی از فیلم دیکتاتور که سانسوری است اشاره میکند.

در در بخشی از فیلم دیکتاتور، “بدل” علاءالدین (بدل پادشاه وقت در فیلم سینمایی) که چوپانی بوده در اتاقی از بی حوصلگی ایستاده تا اینکه مشاور علاءالدین با تعدادی زن محافظ وارد اتاق می‌شود و به او پیشنهاد هم‌خوابی با آن زنان را به بدل علاءالدین می‌کند ولی بدل علاءالدین مردی کاملاً بی عقل است و در برابر آن زنان مقاومت می‌کند و در نهایت به جای هم‌بستر شدن با آنها، شیر سینه زنان محافظ را می‌دوشد! چنین چیزی بی شرمانه است.

توهین به ارزش ها و بی حرمتی به خانواده های ایرانی در این موزیک ویدئو به وفور وجود دارد. تا بتواند جوانان و نونهالان این کشور را فقط به سمت برهنگی و ارزش های جنسیتی سوق دهد. چیزی که در کشورهای دیگر برای جوانان و نوجوانان فیلتر است و حق دسترسی به چنین محتواهایی را ندارند.

توهین به مداح اهل بیت در موزیک ویدئو برادران لیلا ۱۴۰۲

ساسی مانکن در بخشی از موزیک ویدیو تازه‌اش به نام «برادران لیلا» با یکی از ملودی‌های مشهور حاج محمود کریمی مداح اهل بیت شوخی زشتی کرده که به شدت وایرال شده است؛

او که پیشتر با استفاده تبلیغاتی از پورن استار معروف آمریکایی(الکسیس تگزاس) در کلیپ هایش جنجال به پا کرده بود؛ اینبار با تمسخر برخی آرمان های خانواده ایرانی یک کلیپ جدید ساخته تا مشخص شود بودجه او را نهادهای آمریکایی ضد بنیاد خانواده در ایران تامین می کنند. او در ویدئوهای قبلی خود با تمسخر فیلم سینمایی ابد و یک روز، نام “سمیه” را به سخره گرفت و اینبار با تمسخر فیلم سینمایی “برادران لیلا” با نام لیلا و خاله سهیلا طنازی می کند.

در این موزیک ویدئو برنامه‌های کودک و نوجوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و موضوعاتی مانند فرهنگ حجاب و عفاف مورد هتاکی ایران خواننده لس آنجلسی قرار می‌گیرد.

با اینکه او در پیوست تبلیغاتی موزیک ویدئوی جدیدش تاکید کرده که افراد زیر ۱۸ سال مخاطب تولیدی جدید او نیستند، اما به نظر می‌رسد این تولیدی نیز در مسیر سیاست‌های ضد فرهنگی او ساخته منتشر شده است.

شات دیگری از کلاه قرمزی و آقای همساده از ویدئو کلیپ برادران لیلا

در شات دیگری تمام دکور عوض می شود و به یکباره پادشاه را با خانمی بر روی فرش قرمز نمایش می دهد. گروه ساسی مانکن برای اینکه از استناد گویی عقب نیفتند این صحنه را نیز از فیلم جشنواره کن و از بوسه آقای نوید محمدزاده و فرشته حسینی قرض گرفته اند. و بعداز آن در یک شات دیگر با دخترانی که معلوم است برهنه نیستند ولی کاملا شطرنجی کرده میگوید که تهران داره میلرزه داشت اومد. و دست خود را به گونه ای نشان میدهید که چیزی جز فحش نیست و این حرکت زشت را نیز در حین کلیپ برای بچه ها راحت انگاری میکند. در این شات به زیرکی گروه ساسی از همساده در فیلم کلاه قرمزی هم بهره گرفتند که در اینجا میتوان اینگونه برداشت کرد که اقای همساده همیشه تعریف هایی را از هود میکند که در ان له و لورده میشود ولی همیشه خندان به تعریف و شعرگویی ادامه می دهد!

از دیدگاه دیگر هم با استفاده از این کارکتر سعی میکند با کودکان و نونهالان همزاد پنداری کند و خواننده را با بچه ها عجین کند و بچه ها نیز در مرو ر زمان با بردم نام همساده یاد این اهنگ بیفتند.

دیروز پسرم رو برده بودم مدرسه فوتبال یکی از بچه ها گل زد. مربی گفت بچه ها یه دست بزنید واسه احمد… دیدم تقریبا همه بچه ها گفتن آفرین احمد!!!!!!!!!!!

موزیک ویدئوی برادران لیلا به سراغ فراستی می رود

در این شات بنظر میرسد فراستی هنگ کرده و ماتش زده! اما هدف این بهش از کلیپ او نیست در این شات از ویدیو موزیک عکس های از فیلم های قبل از انقلاب نمایش داده شده و ساسی با یک خانم غیرمحجبه در حال صحبت و مشاجره با فراستی است. اما در بخش اخر این شات یک سرباز را نشان میدهد که خودش را منفجر میکند. این قسمت از موزیک ویدئو میتواند به فیلم “لی لی بامن است” اشاره داشته باشد. شخصی که نارنجک منفجر میکند در واقع همان برادران لیلا ست که نمادی از طرفداران حکومت نام گرفته اند. در این بخش و در بخش بعدی به نظر من به جنگ و دفاع مقدس و دفاع از وطن به هر نحوی از انحا توهین شده است و شهادت را به سخره گرفته است. و در این میان ساسی مانکن فقط بدنبال ۸۵ است.

در حال تکمیل…

امتیاز شما به این مقاله؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

از مجموع ۷۷۲ رای

Originally posted on ۱۴۰۲-۰۹-۲۷ @ ۱:۰۰ ق٫ظ

موزیک ویدیو برادران لیلا از رادیو جوان و نکات کثیف آن | بورگ پردیس (2024)

References

Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Prof. Nancy Dach

Last Updated:

Views: 5793

Rating: 4.7 / 5 (77 voted)

Reviews: 92% of readers found this page helpful

Author information

Name: Prof. Nancy Dach

Birthday: 1993-08-23

Address: 569 Waelchi Ports, South Blainebury, LA 11589

Phone: +9958996486049

Job: Sales Manager

Hobby: Web surfing, Scuba diving, Mountaineering, Writing, Sailing, Dance, Blacksmithing

Introduction: My name is Prof. Nancy Dach, I am a lively, joyous, courageous, lovely, tender, charming, open person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.